قیمت الیاف موکت

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
12:29
یک شنبه 17 مرداد 1400
نقطه شروع فرش الیاف است ، یک واحد نخ ریز مانند است که به نخ تبدیل می شود الیاف موکت و سپس به صورت تار یا فرش بافته می شود. امروزه تنها چهار الیاف اولیه در فرش استفاده می شود: پشم ، نایلون ، پلی پروپیلن (الفین) و مخلوط پشم. اصطلاحات "فرش" و "فرش" گاهی به جای یکدیگر استفاده می شوند. فرش عموماً به معنای پوشش پارچه ای پارچه ای است که محکم نشده و روی کل کف امتداد نمی یابد. فرش معمولاً به پوشش کف اشاره می کند که از دیوار به دیوار نصب شده و محکم شده است. الیاف فرش شامل این الیاف و بسیاری دیگر می شود.
 
   پشم
 
پشم انتخاب کلاسیک برای مواد پوشش کف است. از زمان های قدیم پشم برای تولید فرش استفاده می شده است. در طول سالها دوام خواهد آورد. ویژگی های برتر آن کیفیت ، عملکرد و طراحی را تضمین می کند. پشم یک فیبر حیوانی است که از موی گوسفند گرفته شده است. این الیاف پروتئینی دارای ویژگی هایی هستند که پشم را به مواد برتر کفپوش کلاسیک تبدیل می کنند. امروزه پشمی که برای تولید فرش استفاده می شود از گوسفند در کشورهایی مانند نیوزلند ، آرژانتین و انگلستان تهیه می شود.
 
    نیلون
 
DuPont برای اولین بار نایلون را در سال 1938 معرفی کرد. نایلون بیشتر توسعه  الیاف پلی استر موکت  یافته و بهبود یافته است. نایلون یک فیبر مصنوعی پتروشیمی است که از کربن ، نیتروژن ، اکسیژن و هیدروژن ساخته شده است. امروزه از "الیاف نایلونی تصفیه شده" بسیار بهبود یافته امروزه بعنوان "نسل ششم" یاد می شود. این دوره الیاف مصنوعی مدرن برای پوشاک ، کاربردهای صنعتی و فرش های تافت دار را آغاز کرد. نایلون دارای خاصیت ارتجاعی ، مقاومت در برابر خاک ، حفظ سایش ، دوام و ماندگاری رنگ است. نایلون با مواردی مانند آلودگی و تمیز کردن ، عملکرد بسیار خوبی دارد و در صورت دریافت درمان مقاوم در برابر لکه ، در برابر لکه مقاوم است. این امر باعث می شود خاک و بیشتر لکه های غذایی و آشامیدنی خانگی از طریق تمیز کردن حرفه ای پاک شود.
 
   پلی پروپیلن (رویالترون)
 
اولین بار در اواخر دهه 1950 از ایتالیا وارد صنعت فرش شد. مقاومت خوبی در برابر لکه و رطوبت دارد. ویژگی های اثبات شده عملکرد ، زیبایی منحصر به فرد و ارزش استثنایی برای فرش مسکونی و تجاری. این نخ ها در طیف وسیعی از منکرها عرضه می شوند که پیچ خورده و حرارتی هستند. پلی پروپیلن سریع ترین رشد را در بین الیاف فرش دارد. به طور طبیعی ضد لک و محو شدن است.
 
   تنسل
 
TENCEL® یک الیاف طبیعی ساخته شده توسط انسان است که از خمیر چوبhttps://gamantj.com/%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D9%81-%D9%85%D9%88%DA%A9%D8%AA/ (اکالیپتوس) گرفته شده و از مزارع درخت پایدار تهیه شده است. منسوجات Tencel® با استفاده از تکنولوژی سبز پیشرفته با حداقل تأثیر بر محیط ایجاد می شوند.
 


تعداد بازدید از این مطلب: 18
بازدید : 18

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود